Klachten regeling

Klachtenregeling VistaShop.

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten. Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Tweede Kanjers

Hoe ziet mijn Tweede Kanjer eruit?

VistaShop Tweede Kanjers zijn devices die nog voor 100% werken, maar bijvoorbeeld gebruikerssporen bevatten.

Voordat een toestel op onze Tweede Kanjer pagina wordt aangeboden worden deze uitgebreid getest en nagekeken door onze experts. Zo bent u verzekerd van een goed werkend product!

Onze Gradaties

Als nieuw

Deze toestellen kunnen bijna door als nieuwe toestellen. Ze bevatten nauwlijks tot geen gebruikerssporen.

Zeer goed

Device bevat lichte gebruikssporen op het display en/of behuizing. Het device werkt naar behoren.

Goed

Het device bevat gebruikerssporen op het scherm en/of behuizing. Het device werkt naar behoren.

Gebruikt

Het device werkt naar behoren, maar vertoond meerdere duidelijke gebruikerssporen op het scherm en/of behuizing.